Vi har trukket en heldig vinner blandt alle dere søte
som la igjen en kommentar på bloggen vår:))
Vi fikk mange flotte bidrag som har vært til stor hjelp, tusen takk:))
Vinneren ble: Ine, som la igjen en kommentar den 03.07!!
 |
| Kommer vår 2013 |
 |
| Kommer vår 2013 |
 |
| Kommer vår 2013 |
Er det ikke flotte merker vi får inn???
Men vi trenger litt hjelp, noen merker må dessverre ut for å få plass til disse nye!
De vi tenker å bytte ut er Samsøe Samsøe, ChillNorway og Custommade!!
Merker vi tenker å fortsette med er: Baum und pferdgarten, Ti Mo, Line of Oslo, Debbie shoes, Becksøndergaard, by Second female og Aiayu...
Hva mener dere??
Si din mening og hjelp oss med den siste biten i planleggingen:))
Alle som legger igjen et forslag er med i trekningen av et
Becksøndergaard Supersize Nova skjerf i fargen Hot Chocolate!! Vi trekker en vinner mot slutten av uken:))
 |
Hjelp oss med å velge og vær med i trekningen av dette
nydelige skjerfet i 50% ull og 50% silke til en verdi av 699,- |