mandag 21. mai 2012

NYDELIGE ZETTERBERG !!!

Av alle vakre kjoler, har Zetterberg noen av de fineste jeg vet om!! Dette er kjolene til de store anledninger, bryllup, barnedåp, konfirmasjon eller den store sommerfesten!! Vi fikk to nye varianter i dag, og jeg bare mååå vise dere de. Ser du noe du liker må du være kjapp, vi har bare en i hver str fra 36-42! Du finner alle Zetterberg kjolene HER

Zetterberg Jade Lavender 2988,-

Vakre detaljer på ermer og hals

Nyyyyydelig

Zetterberg Cay short Bronze 3320,-

Ermeløs kjole med vakkert snitt i front

Men seeee på den ryggen da!!!!

I just love the back....

Onsdag skal vi lage et blogginlegg av disse kjolene på en av våre flotte modeller..
Da ser dere enda bedre hvor utrolig vakre de er:))


fredag 18. mai 2012

ANNONSE COSTUME NR 6 JUNI

Vi har hatt en rekke annonser, 1/2 og helsider i Costume, Tara og Elle dette året:)) I dag dumpet siste utgave av Costume ned i min postkasse med en ny og morsom annonse for Drømmehagen:) Håper dere legger merke til den, og håper mange nye kunder ser den og tar turen inn til nettbutikken vår:)) Ha en nydelig helg!!!



Tihi, godt humør blandt gode kolleger:))

onsdag 16. mai 2012

IN LOVE WITH BAUM !!!

Vi bare elsker det flotte merket Baum und Pferdgarten, og er superhappy for å få lov til å føre det i butikken vår:)) Neste levering fra Baum er dessverre en stund til, men i juli/ august kommer det nye og herlige varer!!! Jeg kan nesten ikke vente og gleder meg til alt det flotte vi plukket ut i februar skal ankomme:)) Her kommer en liten sneak peak fra innkjøpet hos Baum og søte Anita i februar:))

Our pick for høsten 2012

Søte Anita i den nydeligste kjolen i Bordeux som kommer ca august:))


Sukk, eeelsker denne kjole/tunikaen... Kan nesten ikke vente til
den kommer til butikken:))

Denne herlige genserne med lommer kommer også!
Perfekt til et par jeans, eller over en kjole etc...

Anita skriver ordrer for oss:))

Denne fantastiske ull vinterjakken i en nydelig bordeux farge kommer i september!!!
Denne bare MÅ ses!!! Nydelig, fresh og varm! Just how we like it:))

Denne lett oversized parkasen i marineblått blir lett en favoritt!!!
Me want:)


Herlige Baum, vi gleder oss til neste levering!! Men først er det sommer:))

fredag 11. mai 2012

SOOOOL OG HELG....

Hurra, det er helg og solen skinner !!!!! Vi fikk lyst til å ta på oss shorts og sommerkjole, selv om det er litt kjølig i luften enda.. Men, Ida viser deg hva du kan ta på deg når varmen endelig setter inn!!!

Kjole fra Samsøe Samsøe

Clutch fra Lulus og armbånd fra Ettika



Genser og shorts fra Line of Oslo





Armbåndene fra Ettika er endelig ankommet!!!!

Roser er aldri feil når det er helg:))

torsdag 10. mai 2012

TORSDAG TIL LØRDAG -30% PÅ SØS JENSEN

Det regner og regner og regner her på Ørnes, og vi lengter etter sol og varme.... Heldigvis holder vi oss både varme og kule i regnkåper fra Søs Jensen!! Tor-lørdag denne uken har vi -30% på disse herlige kåpene... vi trekker fra prosenten når vi sender:))

Kleiva teknisk regnkåpe
Før 2245,- Nå 1571,-
Du finner den her



Fana regnkåpe teknisk
Denne ble vist på God Morgen Norge onsdag 09.05
Før 2245,- Nå 1571,-
Du finner den her


Fjosangar regnkåpe i oilskin
Før 2245,- Nå 1571,-
Du finner den her



Hop regnkåpe pu, blomstret
Før 1799,- Nå 1259,-
Du finner den her


tirsdag 8. mai 2012

HVILKE MERKER ØNSKER DERE??

Det er enda en stund til motemessen i august, men vi prøver å være godt ute med planleggingen! Akkurat nå jobber vi med hvilke merker vi skal beholde og evnt hvilke nye vi ønsker å prøve! Vi blir veldig takknemlig hvis akkurat DU kan si din mening om hvilke merker du vil se i butikken!! Si ja eller nei, og kom evnt med nye forslag!! Vi fortsetter med Debbie shoes, og Lulus vesker, samt div kjente og populære varer!

LINE OF OSLO 
Dette merket har vært med oss siden vi startet opp for 3 år siden!!
Kule, behagelige og brukervennlige hverdagsklær!!

BAUM UND PFERDGARTEN
Dette merket er helt nytt i butikken vår, og kommer for fullt fra høst 2012!
Vi elsker merket, og syns de har lekre og spennende klær! Prisen er noe høyere
enn de andre merkene, men hva synes du om merket?

BY TI MO
Ti Mo har også vært med siden vi startet opp! Herlige, romantiske og
behagelige klær som kan pyntes opp eller ned!

SAMSØE SAMSØE
Samsøe Samsøe har vært med siden oppstarten, og har tøffe klær til ung og voksen!

ChillNorway har hatt en enorm suksess de siste 5 årene!!
Vi har hatt de med siden oppstart, men skal vi fortsette?

CUSTOMMADE
Nytt merke i butikken siden april i år, er det noe dere ønsker å se mer av?

AIAYU
Aiayu er et av mine favorittmerker!! Herlige strikkaplagg i den mykeste Cashlamaullen
Klærne verken klør, eller nupper , men koster selvfølgelig litt mer!!
Acne klær og sko
Er interessant for dere kunder?

By Second Female ønsker vi p ta inn fra vår 2012!
Hva mener dere?



Legg igjen en kommentar om hva du mener vi bør beholde, eller ta inn av nyheter.. Husk å skriv navnet ditt, så er du med i trekningen av et gavekort på 1000,- til bruk i butikken eller nettbutikken vår!! Vi trekker et forslag den 31.05, men alle forslag og synspunkt er til stor hjelp for oss!! Vi ønsker nemlig å tilby det beste for våre kunder:))