Det er enda en stund til motemessen i august, men vi prøver å være godt ute med planleggingen! Akkurat nå jobber vi med hvilke merker vi skal beholde og evnt hvilke nye vi ønsker å prøve! Vi blir veldig takknemlig hvis akkurat DU kan si din mening om hvilke merker du vil se i butikken!! Si ja eller nei, og kom evnt med nye forslag!! Vi fortsetter med Debbie shoes, og Lulus vesker, samt div kjente og populære varer!
 |
LINE OF OSLO
Dette merket har vært med oss siden vi startet opp for 3 år siden!!
Kule, behagelige og brukervennlige hverdagsklær!! |
 |
BAUM UND PFERDGARTEN
Dette merket er helt nytt i butikken vår, og kommer for fullt fra høst 2012!
Vi elsker merket, og syns de har lekre og spennende klær! Prisen er noe høyere
enn de andre merkene, men hva synes du om merket? |
 |
BY TI MO
Ti Mo har også vært med siden vi startet opp! Herlige, romantiske og
behagelige klær som kan pyntes opp eller ned! |
 |
SAMSØE SAMSØE
Samsøe Samsøe har vært med siden oppstarten, og har tøffe klær til ung og voksen! |
 |
ChillNorway har hatt en enorm suksess de siste 5 årene!!
Vi har hatt de med siden oppstart, men skal vi fortsette? |
 |
CUSTOMMADE
Nytt merke i butikken siden april i år, er det noe dere ønsker å se mer av? |
 |
AIAYU
Aiayu er et av mine favorittmerker!! Herlige strikkaplagg i den mykeste Cashlamaullen
Klærne verken klør, eller nupper , men koster selvfølgelig litt mer!! |
 |
Acne klær og sko Er interessant for dere kunder? |
 |
By Second Female ønsker vi p ta inn fra vår 2012!
Hva mener dere?
|
Legg igjen en kommentar om hva du mener vi bør beholde, eller ta inn av nyheter.. Husk å skriv navnet ditt, så er du med i trekningen av et gavekort på 1000,- til bruk i butikken eller nettbutikken vår!! Vi trekker et forslag den 31.05, men alle forslag og synspunkt er til stor hjelp for oss!! Vi ønsker nemlig å tilby det beste for våre kunder:))