onsdag 8. desember 2010

Monicas Julegavetips!

Jeg elsker å gi og få gaver, både praktiske, litt lukseriøse samt velvære produkter;))
Jeulen er jo den perfekte anledning til å gi gaver til de du er glad i ,eller ønske deg noe spesiellt selv!
Her er mine julegavetips, som iallefall jeg ønsker meg til jul!!!!!
Moo Candy i svart skinn!!!
Vesken koster 4200,- men er i norsk design og helt fantastisk!!!! Denne ønsker jeg meg, får aldri nok av spesielle og praktiske vesker;)

Jeg får heller aldri nok av deilige duftelys fra Voluspa!!! Denne herligheten dufter av eple og kanel, og er min favoritt nå i desember..
499,- for den største varianten. Denne gir jeg også til min beste venninne;)

Agenda for 20011 fra Kunstneren Bjørg Torhallsdottir, er den berfekte gave til en vennine!!
Denne har jeg allerede sikret meg;)
249,-

Kjoler og skjerf fra Alpaca Society står i år høyt på min ønskeliste!!!
Klærne er supermyke og varme, og i Norsk design!!!
Margarita dress

Stor og deilig omslagsjakke fra Line of Oslo er også noe jeg trenger!! Myke pakker er ikke upopulært her i gården!



Vakre øredobber i Swarovski fra Zuzanna G får jeg heller ikke nok av!! Disse finnes i forskjellige farger og varianter.
Drops 799,-



Espiga shawl m pon pons fra Alpaca society
Finnes i grått og svart, vakkert og varmt!! En stor favoritt hos meg:)
1550,-

Double packed cow i brunt og beige fra Moo skinnvesker!!
Elsker vesker som jeg kan bære på tvers over brystet!!
Denne har i tillegg plass til alt du trenger;))

For flere julegave tips og ønsker, sjekk ut
God Jul!!!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar