onsdag 26. oktober 2011

All i want for christmas is......


Jada, jeg vet at det fortsatt er 2 mnd igjen til jul...
Men, man kan aldri begynne for tidlig med å
planlegge innkjøp, eller hva man skal ønske seg
av sine nære og kjære....
Her er hva jeg ønsker meg, 
kanskje du finner litt inspirasjon?
Julegaveønsker vol 1.

Jeg får ALDRI nok av skjerf, og dette fra  Becksøndergaard
har jeg egentlig allerede sikret meg:))
Men du kan ønske deg!!! 

Et par lekre skinnhansker som funker til iphone
er heller ikke å forakte...
Echo touch

Sukk, en slik herlig lue fra Alpaca society bare må jeg ha!!!
Men hvilken farge???

Rålekre boots fra Debbie shoes er heller ikke feil under juletreet
Man har jo alltid bruk for et ekstra par i svart!

Denne vesken i Italiensk skinn fra Moolight
er min store drøm for tiden....
Vil ha, vil ha

Jeg bare elsker disse herlige og varme skjerfene fra Natura Cashmere!!
Varme, myke og passe store, og så klør de ikke!!!

Når denne kommer til butikken skal jeg sikre meg en!
Tror det blir gave fra nissen til meg i år:)

Og sist men ikke minst, ønsker jeg meg en ring fra
Syster P..... Denne er i gull med Røyk kvarts!
Me sooo in love:))

Egentlig har jeg bare sååå mye mer jeg kunne vist dere,
men avslutter her siden innlegget allerede er alt
for langt... Kommer tilbake til julegaver vol 2
om en stund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar