søndag 6. mai 2012

SÅÅÅ MASSE NYTT OG FINT

Endelig er jeg hjemme igjen etter 10 dagers ferie, og noe av det første jeg måtte gjøre var å stikke innom butikken min:))  Det har kommet så mye fint mens jeg var borte som jeg bare må vise dere!!
Her er noen av godbitene som snart også vil finnes i nettbutikken vår!

Endelig fikk vi det flotte smykkestativet fra syster P...

Kortstativet fra Tokyo Milk er endelig fullt av tøffe, morsomme og herlige kort..

Lekker korallfarget kjole fra Samsøe Samsøe

Nye og tøffe smykker fra den danske smykkekunstneren Mette Juhl!!!

345,-

345,-

345,-

345,-

Kjole fra Samsøe Samsøe

Modal og Cashmere skjerf fra syster p
Utrolig myke og behagelige
1095,-

Hjerteskjerf fra syster P i 100% cotton

Oriental shawl fra syster P
795,-

Vakker festkjole fra Zetterberg




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar