lørdag 7. juli 2012

BUTIKKEN I DAG

I dag har vi hatt en nydelig dag på jobb!!
Sol, masse herlige kunder, 
kø ved kassen og høy trivselsfaktor!!
Jeg er super happy etter en fantastisk flott uke på jobb!!
Jeg har verdens herligste jobb og gleder 
meg til hver dag i Drømmehagen:))




Vi har fyllt opp Deborah Lippmann stativet vårt!!

Sommerlig og cosy utenfor butikken:))

Litt høstnyheter er begynt å komme til butikken!!

Vi og mange med oss får aldri nok av de herlige skjerfene fra Becksøndergaard!!

Ekstra fornøyd i dag da denne røde herligheten fra Celinè kommer
i posten til meg i neste uke:)) Man må jo unne seg litt nå når det
snart er sommer:)) Tihi...

4 kommentarer:

  1. Dette var koselig "rapport" fra butikken deres i dag :o)

    Jeg håper så gjerne jeg får besøkt butikken deres i sommer. Kos dere så lenge :o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)) Skulle tatt litt bilder av kundene også, men det rakk jeg desverre ikke... Veldig koselig om du stikker innom butikken i sommer:)
      Nå er det festforestilling på Nordnorsk revyfestival som står på programmet:)
      Ha en fin helg:)
      monica

      Slett
  2. Så veldig fin, den røde herligheten!!

    Hvor har du fått tak i den??

    Hilsen Britt

    SvarSlett
  3. Den fikk jeg tak i etter mye strev:)) Utsolgt på Høyer i Oslo, men klarte å spore den opp på en butikk i Bergen som selger Celinè... Og tenk de hadde faktisk min yndlingsfarge igjen!!
    Nå venter jeg bare på at den skal dukke opp i posten one of these days:))
    Butikken heter Vincci og her har du linken til fb siden deres: http://www.facebook.com/VincciBergen
    klem monica:))

    SvarSlett