tirsdag 28. juni 2011

vi har vært på besøk i dag.....

Hos Frk Lande på Stord!!!
Vakrere interiørbutikk skal du lete lenge etter......
De fører interiør og en litt klær fra Kristine Vikse...
Enjoy
Innbydende inngangsparti som bare lokker på meg!
Her skal det nytes....

Vakre kopper og kar fra et av de nye merkene deres,
Les Etoilet
Sånn vil jeg ha det hjemme!!!



Love, love, love......



klær fra Kristine Vikse i skjønn forening med vakre ting!


Hyllen med det rare i
Masse herlige og fargerike knotter og bånd!


Superkoselig disk


Jeg eeeelsker smykker, og fant et godt utvalg av det!!!
Kan aldri få nok av lange smykker og armbånd!

Nostalgisk gammel klokke, tehus, små lysestaker....
Love, love, love

Til og med utstillingsvinduet er vakkert hos Frk Lande!



Måtte jo kjøpe noe, og som den sjokolade elskeren jeg er
ble det to esker med La Praline trøfler!
Jordbær og chili smak, mmmm


Butikken finner du på Bytunet senter på Stord.
De har også egen blogg som du kan følge:

http://frklande.blogspot.com

Ha en fortsatt strålende sommer
klem monica



2 kommentarer:

  1. Hei Monica :)
    Takk for besøket og ikkje minst tusen takk for ett herleg innlegg av butikken vår i bloggen din! :)
    Super koseleg :)
    Håpar sjokoladen falt i smak :)

    Gina, Frk Lande :)

    SvarSlett
  2. Sjokoladen var nyyydelig:))
    Har allerede prøvd både jordbær og chili!!!
    Måtte bare bestille de inn til min egen butikk:))
    Ha en fortsatt super sommer!
    Klem Monica

    SvarSlett