onsdag 17. august 2011

Tyrkia here i come......

Da suser jeg av gårde på en liten miniferie sånn helt på tampen av sommeren:))
Tyrkia venter med ca 30 herlige varmegrader, 
noe som skal bli deilig etter en ganske kjølig nordnorsk sommer!!!
Butikken blir uansett godt ivaretatt av Kristine som styrer med kyndig hånd:))
Det blir ikke noe blogging på en uke, og heller ingen nye bilder på fb eller nettbutikken!
Snakkes i slutten av august:))
Klar for ferie med min lekre veske fra Moo
Flat Candy i choco...
(vi er dessverre utsolgt for denne modellen akkurat nå)

Kristine oppdaterer salgsstativet vårt...
Salget avsluttes førskommende Lørdag...

Mine nye favoritter for tiden
No More Drama med Superstar glitter over
avslutt med Hard Rock så er du good to go!!!

Endelig har vi fått inn de deilige duftelysene fra Senze of joy som så mange har spurt etter!!
Apple & cinnamon og Lavendel
165,-

5 kommentarer:

  1. Good tur!! Når kommer du tilbake?? =)

    SvarSlett
  2. Håper du koser deg på tur. Ett spørsmål fra Lillehammer: får du inn genseren Eva i brown fra Line of Oslo?

    SvarSlett
  3. Hei og hopp:)) Kom tilbake nå i kveld!
    Ferien var super og nå er jeg klar for jobb:))
    Vet ikke om jeg får inn Eva brown fra Line, men skal sjekke! Det kom masse varer mens jeg var på ferie, så kanskje den er kommet?
    mvh monica

    SvarSlett
  4. Gleder meg så til du får lagt ut nyhetene i nettbutikken. - Og kanskje viser frem på bloggen? Har vært et savn at det har vært stille hos dere på blogg/nettbutikk. Sikkert mye å ta igjen, venter spent...

    SvarSlett
  5. Jeg har jobbet veldig med nettbutikken siden jeg kom hjem:)) Blir mer blogging og nyheter i løpet av neste uke!
    klem monica

    SvarSlett