søndag 11. september 2011

Gleeeeeder meg !!!!

Gleder meg til denne uken, alltid spennende med ny uke og nye muligheter!!!
Denne uken venter vi på vinterjakkene fra ChillNorway og kanskje
klokkene fra Kyboe:))
Denne har jeg ikke bestillt, men jobber med saken..
Vil ha den i marineblått!!!
Krysser fingrene og håper:))

Denne herlige parkasen har vi bestillt
(husker ikke om det var blå eller grønn...)



Lue er et must om vinteren
ALLE
kler faktisk lue, det er kult og varmer ørene:))

Denne tøffe og lekre klokken fra Kyboe, gleder
iallefall jeg meg til ...
vil ha, vil ha!!!

Denne herligheten finnes dessverre ikke i butikken min men,
 står på veske ønskelisten min!!!!
Dessverre blir det nok bare med drømmen...
 Loooove Chloè

2 kommentarer:

  1. Hvis du får flere modeller fra chill, kan du legge ut bilde da? =)

    SvarSlett
  2. Jepp, selvfølgelig:))
    Vet at jeg har bestillt en kåpevariant, skal legge den ut når den kommer.))
    monica

    SvarSlett