onsdag 30. november 2011

Sååå mye fint !!!

Alpaca society og Durance

I dag fikk vi inn de fantastisk flotte luene
fra Alpaca society, med og uten dusk!
De er varme og herlige og en 
perfekt julegave spør du meg!!!

Fiiine Ida i lue fra Alpaca Society
Denne tror jeg vil ligge under juletreet ditt i år:))
899,- med dusk

4 forskjellige farger, hva skal man velge???

Uten dusk i disse tre fargene
699,-
 I tillegg fikk vi inn mer fra Durance..
Mange har ventet på vaskemiddel og tøymykner, samt
husvasken i lavendel!! 
Endelig er det her!!

Endelig kom durance tlymykner og klesvask inn igjen!!
175,- 

Durance husvask med lavendelduft har også vært savnet!!!
175,-

Nyhet såpe med duft av Verbena
129,-


1 kommentar:

  1. Jeg håååper denne ligger under treet mitt jeg også! *ønskeønske*

    SvarSlett