tirsdag 13. mars 2012

MINE FAVORITTER

Det er såå herlig å ha en butikk full av fine klær og ting, men innimellom alt det fine har man selvfølgelig sine personlige favoritter!! Her er noen av mine akkurat nå:))

Becksondergaard V- Dragon Fly... Jeg er bare pittelitt lei av stjerner, og syns disse skjerfene
er en perfekt forandring.. I tillegg er de supermyke og vårlige!! I like it:))

Baum und pferdgarten Heda dress 2299,- Jeg er en stor
beundrer av dette merket og som du ser, veldig glad for å
ha fått inn noen vårlige styles:))


Stjerneballerinas fra Debbie... Disse skal jeg bruke masse, masse i sommer!!!
Skal tyvstarte bruken av de når jeg reiser til Singapore om en drøy måned!!

Aiayu er et annet favorittmerke for en frysepinn som meg:))
Herlig cardigan i den mykeste Cashlamaullen!!!! Hverdagsluksus som holder deg varm og gjør
deg pittelitt lykkerlig i tillegg:))

Kyboe klokke i gull med brun reim... Denne er rett og slett bare lekker!!!
2600,-

Vårens mest romantiske kjole kommer fra Ti Mo...
Denne kan du også slenge en litt stram genser over, så får du en litt mer "preppy" look:))

Ser du noe du liker, bare trykk på uthevet tekst, og du kommer direkte til nettbutikken!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar