mandag 23. april 2012

SPA DELICIOUS FOR FEETS !!!

I dag var det endelig tid for timen min hos Bare Føtter fotklinikk, og jeg gledet meg som en unge!! Endelig skulle mine undersåtter få den behandlingen de fortjener, og jeg kunne nyte noen timer i fred og ro! Perfekt med tanke på at jeg setter nesen mot Singapore på Onsdag og definitivt trengte en aldri så liten opppussing av føttene mine:)) Dette fristet til gjentagelse, og jeg anbefaler alle som bor i nærheten om å umiddelbart booke en time hos flinke Mai Lis hos Bare føtter fotklinikk!!

Velkommen inn....

Søte og flinke Mai Lis i den nydelige klinikken hun har skapt!!
Sjekk fototapeten på veggen, her kan man nyte en nydelig utsikt under behandlingem!!

Lakking av negler..

Oh, it`s pink :))

Bena smøres inn med et tykt lag fuktighetsgivende og pleiende krem før de......

marineres i voks..... Pussig men veldig behagelig opplevelse:))

etter voksbehandlingen blir de pakket inn for at kremen skal trekke godt inn!!

Voksen fjernes....

Ahhhh, massasje:))

Volià.... nye freshe, myke og avslappede føtter!!!!
Dette skal vi definitivt gjøre flere ganger!!!

2 kommentarer:

  1. Ahhh så deilig! Hvor holder hun til?

    SvarSlett
  2. Hun holder til bak hotellet, der fysioterapeut Lars Strand holder til:))

    SvarSlett