lørdag 2. juni 2012

MITT NYE FAVORITT MERKE

I går fikk vi inn en aldri så liten smakebit på *by Second Female som er et veldig hett merke om dagen!! Vi gleder oss veldig til fortsettelsen og resten som kommer utover sommeren og høsten!!! Her kommer mine kjolefavoritter fra *by Second Female


Nelly Dress Paint 649,- finner du HER
En herlig og lett kjole i viscose med knapper i ryggen!!!
Denne skal jeg bruke med et par flate sandaler til sommeren:))


Topic Dress Print 649,- finner du HER
Nydelig kjole med drapering langs siden og skråskjært nede!! Denne skal jeg bruke med mine
Jimmy Choo sko, og en lekker clutch.. Da er jeg klar til selskap:))


I tillegg kommer disse populære stjernegenserene i tynn strikk om ikke så lenge!!
De kommer i Pink, Hvit og beige, kun 599,-

Vi bare elsker Second Female, gjør du????

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar