mandag 24. september 2012

VINNEREN ER KÅRET !!!

Da har vi trukket en heldig vinner sv det fantastiske skjerfet
fra Aiayu i cashlama ull:))
Vi fikk inn masse flotte kommentarer og 
har lest og ledd, tørket tårer og
rødmet over rosen fra dere:)
Vi setter stor pris på tilbakemelding, 
både ris og ros, for det er det eneste som gjør oss til
en enda bedre butikk!!
Vinneren av skjerfet ble Beate som diktet seg fram til et skjerf!!!

Fiiine gaven til den heldige vinneren:))

Verden herligste skjerf i cashlamaull 

Masse flotte, fine og rørende kommentarer kom inn til konkuransen..
Det var rett og slett vanskelig å velge en verdig vinner!!

Men tilslutt fallt valget vårt på det herlige diktet til Beate
Gratulerer og send oss en mail med fullt navn og adresse
så vi kan sende deg pakken!

" Til Drømmehagen surfer jeg når jeg skal ha litt "fri "
Der finnes alltid bilder som gjør meg glad og blid.
Med deres smak for klær og stil, så må det jo bli bra.
Jeg drømmer om det meste, Og skjerfet, - det må jeg bare ha!
Beate

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til heldig vinner:)
    Flott dikt ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var så mange flotte kommentarer at vi hadde våre kvaler:)
      Takk for alt som kom inn, alle er lest og ingen glemt!
      mvh monica:)

      Slett