onsdag 23. oktober 2013

BESØK FRA MORILD

MORILD
ET REFLEKS EVENTYR !!

"BE AWARE OF UNEXPECTED ATTENTION"

YOU ARE EXTREMELY VISIBLE IN 
THIS NORWEGIAN DESIGN !!!


Salgsansvarlig Øyvind og Lisa som er designeren til Morild kom på koselig besøk i Drømmehagen!
Begge har på seg skjerf og luer fra kolleksjonen! Bildet er tatt med blitz og viser hvordan
effekten blir når lyset treffer plagget! Veldig synlig i mørket :)

Et utvalg av de herlig produktene!

Effekten med blitz, slik vil det se ut når billysene treffer plagget !

Uten blitz, slik plagget ser ut i dagslys!

Med blitz, slik det vil se ut i mørket når det blir lyst opp !

Hurra !! Jeg fikk meg min egen Morild lue og hals i dag :)
Da kan jeg trygt fortsette med mine kveldsturer i mørket :)
Kristine med sin lue og skjerf fra Moril :)
Smart design in a lovely blend of alpaca, lamb`s wool and
 REFLECTIVE MATERIAL 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar