fredag 10. april 2015

IT`S TIME FOR THAT DRESS !

SPRINGTIME
DRESSES
FUN !

Prøver meg litt som modell i dag... (uæhhh)
Jeg er absolutt ikke den perfekte modell, 
men trøster meg med at jeg er ganske normal :)
Uansett, her ser dere et knippe av mine
kjolefavoritter akkurat nå !!
Passer både høye,lave,slanke og litt 
større damer....(Som meg)

Søt blomsterkjole fra Ti Mo med V utringning og myyye stretch !!
Her finner du: By Ti Mo Smooth Wrap dress Vintage Print

Kort kjole, men perfekt for varme sommerdager !

Lekker kjole fra Baum und Pferdgarten med plissert skjørt!
Kjolen har underkjole med regulerbare stropper!
Her finner du: Baum und Pferdgarten Agnes kjole


En herlig kjole fra Ganni, som ser ut som en todelt drakt! Mye stretch og
herlig passform! Noe kort skjørt, men har du fine legger så vis de frem ;)
Her finner du: Ganni Lomita kjole citadell m ermer


En av de aller fineste kjolene fra Ti Mo !!
En skikkelig romantisk sommerdrøm !
Her finner du: By Ti Mo Summer Collar dress Rosebud

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar