lørdag 16. juni 2012

THE LAST DAY !!!!

Siste dagen av Garsajesalget vårt har vært helt fantastiskt!!!
Masse folk, blide kunder og sol!!
Dette må vi gjøre flere ganger, er beskjeden vi har fått:))












Slitne men veldig fornøyd, etter 3 fantastiske dager på jobb:))

tirsdag 12. juni 2012

A LITTLE TEASER....

Det store "garasjesalget" vårt næmer seg med stormskritt... Vi har jobbet som noen helter de siste dagene og gravd frem den ene godbiten etter den andre.... En ting kan vi love, det kommer til å bli masse lekkert å finne til veldig gode priser...  Det kan lønne seg å være tidlig ute husk vi åpner kl 10.00 førstkommende torsdag og har åpent til kl 20.00.... Salget fortsetter ut helgen, eller så lenge vi har salgsvarer igjen i teltet !

Utvalgte Mih jeans før 1699,- Torsdag- lørd  500,-

Masse lekre penkjoler før opptil 3000,-

Vinterjakker

Masse flotte kjoler og tunikaer

Basic topper og singleter

Silkekjoler og flotte sommerjoler


Pengebøker og Tee`s

Toalettmapper mm...


STARS, STARS & STARS

I dag fikk vi endelig de populære stjernegenserene fra *by Second Female, samt herlige stjerneskjerf i bomull fra Becksøndergaard!! Stor lykke i butikken, midt oppi all forberedelsen til Garasjesalget vårt!!

Stjernegenser fra *by Second Female 599,-

Bomullskjerf fra Becksøndergaard 299,-

Vibeke pakker opp og priser de nye varene:))

Nydelige farger, i want em all :))



søndag 10. juni 2012

NEW BRANDS SPRING 2013

Da ser det ut til at vi skal få ta inn Cala & Jade samt Hunkydory for vår 2013 !!! How cool is that???
Mange av våre kunder har allerede spurt om vi kunne ta inn Hunkydory, og i tillegg kan vi mest sannsynlig også tilby dere det norske veskemerket og vinner av Nåløyet 2012, Cala & Jade !!! Gjett om vi gleder oss til innkjøp i august :))




I tillegg blir By Second Female og Ganni nye merker i butikken vår fra vår 2013!!!

tirsdag 5. juni 2012

BY SECOND FEMALE

Fiine Ida viser deg de siste nyhetene fra by Second Female!! Perfekt til varme sommerdager, blusene kan du bruke til jeans, skjørt eller pene bukser.. Sjekk ut by Second Female Her









mandag 4. juni 2012

SAVNER DU BJØRG???

Er du også en av de som savner Bjørg Jewellery i Drømmehagen?? Da vi startet opp for 3 år siden var Bjørg Jewellery en av merkene vi hadde, og da først og fremst Lovestories ... Etter ett år og to valgte vi å ta en liten pause fra merket, men utrolig mange har etterspurt smykkene og bedt om at vi må ta de inn igjen! Hva sier du, hvilke typer av smykkene vil du se i butikken?





Sjekk ut Bjørg Jewellery og fortell oss hvilke smykker du vil se i butikken!

lørdag 2. juni 2012

MITT NYE FAVORITT MERKE

I går fikk vi inn en aldri så liten smakebit på *by Second Female som er et veldig hett merke om dagen!! Vi gleder oss veldig til fortsettelsen og resten som kommer utover sommeren og høsten!!! Her kommer mine kjolefavoritter fra *by Second Female


Nelly Dress Paint 649,- finner du HER
En herlig og lett kjole i viscose med knapper i ryggen!!!
Denne skal jeg bruke med et par flate sandaler til sommeren:))


Topic Dress Print 649,- finner du HER
Nydelig kjole med drapering langs siden og skråskjært nede!! Denne skal jeg bruke med mine
Jimmy Choo sko, og en lekker clutch.. Da er jeg klar til selskap:))


I tillegg kommer disse populære stjernegenserene i tynn strikk om ikke så lenge!!
De kommer i Pink, Hvit og beige, kun 599,-

Vi bare elsker Second Female, gjør du????