fredag 3. juni 2011

Fredag, herlige fredag:))

Posing for you:))
By Ti mo tunika, Mih jeans, skjerf fra Becksøndergaard,
Svarte Havaianas og kul stråveske fra Senze of joy:))
Lovely, Oslo jeans fra MiH..
Dette er favorittbuksen min for tiden, kul, behagelig og passe smal i snittet.
Vasken heter Lagune og er perfekt til sommer outfiten:))
Nye lekre ballerinas fra Debbie shoes... Klarer alltid å finne meg nye favoritter!
Disse koseter bare 799,- og er vedlig behagelige på foten!


Mine nye lekre Havaianas glam, med knallrød neglelakk fra
Deborah Lippmann, "Bitches brew" Love, love:))
Nå er jeg klar til helg, måtte bare solen komme til Ørnes....


4 kommentarer:

  1. Hei,
    Lurer på hvordan de MIH jeansene er i størrelse? Bruker vanligvis 40 eller 30/31.
    Takk!

    SvarSlett
  2. Da kjøper du str 30:))
    Jeg er str 42 og har på meg str 31!
    den er helt nydelig på:))

    SvarSlett
  3. Jeg skal til nord i sommer og kommer helt garantert til ørner for å besøke butikken din!!!:):)

    SvarSlett
  4. Takk for svaret! Tror nok at jeg må bestille en da ;-))) Ser veldig fint ut på.

    SvarSlett