mandag 27. juni 2011

Great Combo tip!!!!

The Paris fra MiH jeans i fargen Mirage er den perfekte sommer jeansen!!!
1599,-
Sommerlig og hvit bluse med rysjer og stjerneknapper fra Stella nova
 er perfekt til The Paris jeansen!!

Debbie ballerinas i fargen Taupe, er perfekt til dette antrekket!
Sommerlig og fresht!!!
799,-

The Oslo jeans fra MiH i vasken Christie er bare til å dø for!!!!
1699,-

Genser fra Stella Nova, med striper er superkul til
MiH jeansene, 900,-


For å komplentere antrekket tar du på deg et par kule svarte Debbie ballerinas
799,-


4 kommentarer:

  1. Som om jeg skulle sagt det selv!

    SvarSlett
  2. Åj kor mye fint du har- trur jeg må ta meg en tur til Ørnes i sommer og se i butikken din. Er så HAPPY med min mye rosa tunika fra deg,sommerlykke!! Min venninne i Alta leste bloggen min og falt pladask for den og har kjøpt en maken hos deg:)

    Har lagt meg som følger- koselig at du også vil følge meg:)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke- klem fra Vera

    SvarSlett
  3. Tuusen takk, ja du må definitivt ta deg en tur innom butikken min!!
    Ikke så lang vei å kjøre fra der du bor:))

    SvarSlett