lørdag 9. oktober 2010

For å følge bloggen min.))

Hei, hei.... for å følge bloggen min og for å kunne kommentere på den m navn og bilde må du ha en google konto!!! Det betyr at du bare enkelt og greit oppretter en google kont på http://www.google.com/
eks en gmail konto.. Den trenger ikke være i bruk, men den må eksitere for å følge meg:)
opprett et brukernavn og evnt passord, og bruk dette når du logger deg på som følger på bloggen min!!!
Lykke til, og håper dere legger inn masse spm og kommentarer!!!
good luck, å ikke våge er å miste seg selv! Bjørg Thorhallsdottir......

2 kommentarer:

  1. Hei! :)
    Kjempe fin blogg.
    Håper jeg får besøkt butikken din
    isommer. Har en tante som bor 1 time unna ørnes, så det er det jeg går av hurtigruten :)

    Skal du forresten opprette en nettbutikk??

    - Clas

    SvarSlett
  2. Tuusen takk:)) Ja jeg jobber med nettbutikken, den skal etter planen komme i løpet av høsten/vinteren:) Enten før jul eller rett over jul!! ellers går det an å sjekke ut facebook siden min og ringe/ maile ang varer du ønsker å bestille... Sender allerede over hele landet selv uten nettbutikk:))

    SvarSlett