torsdag 16. august 2012

EN FERIE ER OVER....

Endelig er jeg hjemme etter 2 herlige ferieuker med familien!!
Det er deilig med ferie, men ikke noe problem å
komme hjem når det er kommet så mange lekre nyheter i butikken!!!
Her er noen av mine høst favoritter som du finner
i butikken eller nettbutikken vår:))

Såå mye fint, jeg vil ha alt !!!!!

Elsker rett og slett Baum und Pferdgarten sin høst kolleksjon:))

Denne kule høst/vinter parkasen fra Baum er heldigvis min:))
Du kan også kjøpe den her

Herlig strikkagenser fra Baum som blir perfekt til høsten!
Du finner den her

Denne kjolen fallt vi pladask for under innkjøpet i februar!!
Endelig er den kommet, og du kan kjøpe den her 
Herlige farger og mønstre fra Baum

Kule sko fra Candice Cooper!! Just love them :)) Du finner de her

Elle melle... hvilken farge skal jeg velge?? Ja takk begge deler:)) Du finner de her

Denne vinterjakken i ull fra Baum er til å dø for!!! Burgunder er høstens store farge, og snittet
på jakken er heller ikke feil!!! If you want it,  så finner du den her

Endelig har vi fått de tøffe Blink jeansene fra Italia! Jeansene er litt baggy
i front, og smale i leggen! Kul vask som er perfekt til høsten!
Jeansen finner du her






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar