fredag 17. august 2012

HERLIGE FREDAG !!!

Det er helg, det er sol og jeg er tilbake på jobb!!!
I dag har jeg boltret meg i alle høstnyhetene som er
kommet mens jeg var borte, og det er ikke lite:))
Butikken er full av Baum und Pferdgarten som 
er blitt et av mine favorittmerker i løpet av kort tid!!

Nydelig kjole fra Baum i silkestrech! Lekker grønnfarge som er helt rett i høst!
Du finner kjolen her

Baum love:)) Nydelige kjoler og silkeskjerf fra Baum!!
Du finner de her

Kristine i flott bluse fra Baum som du finner her


Jeans fra Italienske Blink!!
Lett baggy modell med smale ben, 1099,- som du finner her

Kule lommer med lett "sagging" bak

Endelig er den min!!! Nå kan bare høsten og vinteren komme for min del!
Jakken er lett foret, har hette og er vid i modellen!
Du finner jakken her

Herlig strikket genser fra Baum med litt kortere og vide armer! Genseren har lommer
og et lett buet snitt, du finner genseren her!! Skjerfet er også fra Baum og det finner du her
Ahh, endelig er de nydelige skjerfene fra Aiayu her i to herlige farger!!
Jeg vil ha begge!!! Nydelig og myk kvalitet i 100% cashlama ull!!
du finner skjerfene her og her

Kristine har på seg en nydelig ulljakke fra Baum, i høstens store farge Burgunder!!
Du finner jakken her


Nydelig farge og snitt

Endelig hjemme  blandt alle de herlige nyhetene!!!
Ha en nydelig helg alle Drømmehage venner:))
Klem fra Monica


2 kommentarer:

  1. Myyyyye fint og kjempe fine bilder:-))))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, snuppa:)) Du må stikke innom en dag, lenge siden sist!
      klem monica:)

      Slett