onsdag 24. november 2010

Hva synes dere?

Hadde en morsom opplevelse i dag! Har lenge hatt lyst til å ta inn litt klær fra det flotte merket Alpaca Society, de lager vakre kvalitets klær i ull og bomull og er ikke minst NORSK...
I dag fikk jeg en melding på mail om at noen av mine kunder hadde anbefalt butikken min for Alpaca society, og at de kunne tenke seg til å føre klær i butikken min:))
HURRA, det var bare så kjekt, og jeg lovdet derfor å se litt nærmere på hva jeg kunne tenke meg å ta inn.. Her er noe av det jeg vurderer i første omgang, se på bildene og si hva dere syns!
Angelika jakke


Bianka kjole


Mørk sand


Margarita kjole


Alle stylsene finnes i andre farger og tenker å legge meg på lys sand, mørk sand, Lilla aske...
SPENNENDE???

7 kommentarer:

  1. den Angelika jakken var nydeleg :)

    SvarSlett
  2. Likte alle sammen jeg, er jo umulig å velge...

    SvarSlett
  3. Tror nok jeg skal bestille alle stylsene:))

    SvarSlett
  4. Heia Monica!
    Disse klærne er jo bare så flotte. Likte spesielt Angelika jakke og Bianka kjole.

    SvarSlett
  5. Heia :)
    SUPER nettbutikk Monica!!
    Selv om jeg elsker atmosfæren i butikken din, så må jeg innrømme at det er kjekt å kunne sitte i godstolen hjemme,, sliten etter jobb- og studere hva du har inne ;)
    Finnes den Chill Norway kjolen denim Lily i XS?
    Maria :)

    SvarSlett
  6. tror den bare er i S, men den er veldig kul og skal være litt romslig:)
    Og tusen takk for at du liker både butikken og nettbutikken min:))
    Kom inn og Prøv den en dag hvis du har tid!
    klem monica

    SvarSlett