mandag 8. november 2010

Walter & co

Hurra, hurra, hurra.... Jeg elsker julen og vakker julepynt, og da mener jeg ikke sånn grell og glorete pynt! Men enkel og spesiell, litt sånn Chic antique, shabby chic osv hvis dere skjønner hvor jeg vil hen:))
I dag har jeg lagt inn en stor bestilling hos Walter & Co som har noe av den fineste julepynten du kan tenke deg!!!
Hvem har vel ikke hørt om de flotte tinn husene til levende lys? Mange samler på disse og har mange varianter og str... de har også mye annet flott som hører julen til...
nå krysser jeg bare fingrene for at det kommer i løpet av de nærmeste ukene!!!
Vakre tinn hus og julekuler


Vakkert og enkelt


love it.....


Ovale tinn hus, kom jul.....


Så stemningsfullt:)

1 kommentar:

  1. Hei :) Vet du om det finnes noen side med oversikt over varene de har? Mvh Elisabeth :)

    SvarSlett