søndag 29. mai 2011

Goodbye Singapore, hello Norway!!!

Da var det slutt på ferien min her nede i Singapore, reiser hjem i kveld med fly til Frankfurt! Gleder meg ikke til den lange flyturen på 12 timer, men det er nå en av bakdelene med å reise ned hit:)
Jeg har opplevd og sett mye i løpet av denne uken, og her er noen av høydepunktene!

Den siste flyturen er på hele 12 timer...
Skal tilbake samme vei som jeg kom:(

Bading i bassenget har vært en daglig aktivitet

Sightseeing på Orchard Road, spennende for en shopoholiker!!!

Spa Botanica var definitivt et av høydepunktene i løpet av turen

En hel dag på spa i disse omgivelsene er et minne for livet:))

God og spennende mat har det blitt en hel del av:/

Turen til Raffels Hotell for hver sin Singapore Sling var også et kjekt minne:)

En hel del shoppingturer har det blitt...

En happy shoppoholiker....

1 Altitude bar på toppen av en skyskraper er noe av det mest spektakulære vi har gjort
64 etasjer opp og en fantastisk utsikt under en åpen himmel...

Solnedgang over Singapore
Det har vært en fantastisk tur, kommer gjerne tilbake:))
monica
















2 kommentarer:

  1. Har vært spennende å følge deg på tur til Singapore. Håper du har kommet deg vel hjem :-)
    Nå håper vi på gode tilbud i nettbutikken din - Monicas drømmehage er norges beste nettbutikk - synes jeg :-)

    SvarSlett
  2. Tuuusen takk, for gode ord:))
    Turen gikk fint, men sliter med litt jetlag;/
    Vi får se hva som dukker opp i nettbutikken etterhvert, jeg skal vel komme med noen gode tilbud!
    mvh monica

    SvarSlett