torsdag 26. mai 2011

Shopping i Singapore

I dag tok vi en liten shopping i Singapore og dro ned til Orchard road som er Singapores handlegate nr 1...
Alle high end merkene ligger her, Louis Vuitton, Prada, Gucci mm. Veldig spennende å se på alt det vakre men akk så dyre ting:))
On our way....

Orchard road..

Hmm, tør vi gå inn her?

Joda, det tør vi:))
Måtte ha et lite minne fra Singapore, bare en liten ting altså.....

Kule skulpturer foran Prada butikken!!!
Fin dag på shopping, og nå blir det bading og soling resten av dagen!
klem








2 kommentarer:

  1. Er så morsomt å følge med på bloggen din nå, da jeg selv er oppvokst i S'pore. Det er mange år siden vi flyttet til Norge, men jeg husker godt Orchard Road. Kjempegøy å se bilder! :)

    Kos dere masse på tur.
    Hilsen
    Mei-Mei M.W.

    SvarSlett
  2. såå gøy, da:)) Fikk beskjed av min søster at det heter Orchard Road og ikke street... Så må vel korrigere det:))
    Jeg koser meg veldig, og i kveld skal vi på Raffels Hotell og drikker Singapore sling.. Har forstått at det er litt obligatorisk som turist her..

    SvarSlett