torsdag 5. mai 2011

I love Debbie shoes og Loopie love!!!

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen!!! Debbie shoes har noen av de fineste skoene jeg vet om, og så er de såå behagelige på foten!! Vi har etterhvert fått inn en del varianter i butikken, men nå begynner ballerinaene å løpe av gårde.... Det finnes rett og slett ikke noe bedre å ha på foten enn et par ballerinas i sommer varmen!!! I tillegg har vi endelig fått inn armbåndene fra Loopie Love, så her er det LYKKE!!!
Vi har fortsatt noen få str igjen av disse supermyke i slangepreget skinn
1100,-

Ballerinas i beige/bronze med de søteste såleme med hjerter
699,-

Disse ballerinasene med tykk såle har vært en skikkelig slager!!
Finnes i grått og svart
899,-

Ballerinas i grå/sølv
699,-

Svarte kilehælsko i semsket skinn
799,-

Espadrillos
Disse skal jeg ha på meg i sommer!!!
799,-
Finsko i semsket skinn 999,-

Finsko i semsket grått skinn 999,-

Ahhh, jeg elsker sko fra Debbie shoes:))
Håper du også liker de!!

Ahh, de vakreste armbånd på rekke og rad fra Loopie Love!!
Må ha, bare må ha alle sammen!!!

stor klem fra monica









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar