torsdag 14. april 2011

Må ha, bare må ha Deborah Lippmann neglelakk

Jeg er sååå glad for at neglelakken fra Deborah Lippmann endelig er i hus:))
Her kan man virkelig boltre seg i farger, det er rett og slett så mye fint å velge i!
Her er mine favoritter som jeg bare MÅ ha, enjoy!!!
Baby Love
 En herlig farge som minner om fransk manikyr på sitt beste!!
En av mine favoritter

Fashion
Sukk, denne er bare nydelig...
Akkurat passe beige/brun

Pop life
Vi trenger også litt freshe farger nå når solen melder sin ankomst!
Denne skal jeg bruke til sommeren:))

Prelude to a kiss
Nydelig navn, nydelig lys ferskenfarget neglelakk..
Me like!!!!

Waking up in Vegas
Lady Gaga sin helt egen farge, og sannsynligvis
den mest populære fargen denne våren!!

Shape of my heart
Nydelig dus lavendelfarge...

Alle neglelakkene koster 199,- og du finner de i nettbutikken




2 kommentarer:

  1. Har akkurat bestilt 2 stk!!!!!! Gleder meg sånn til jeg får dem ;-)

    SvarSlett
  2. Ja du kan glede deg, de er nydelige:))
    Har pakket de og sender nå i kveld!
    mvh monica

    SvarSlett