lørdag 30. april 2011

Mine favoritter!!!!!

Har bare så lyst til å dele med dere noen av mine personlige favoritter fra butikken:) Alt er jo selvfølgelig fint, (tihi) men noe er defintitivt best.... Let me show you!
Jeg bare digger Girlie bold cow fra Moo,
 passe stor og sååå kul...
Elsker fargen på skinnet
3850,-

Hand og body lotionen fra Eos er absolutt best i hele verden!!
Hvem vil vel ikke ha silkemyk og velduftende kropp og hender??
98,-

Mine elskede Debbie ballerinas:))
Disse kommer jeg til å bo i resten av våren og sommeren!
1100,-

Superherlig tunika/kjole fra Sagen...
Finnes i flere herlige fargekombinasjoner:))
1399,-

Søte ballerinas fra Debbie shoes i grå/sølv, finnes også i brun/bronze
600,-

Sarah smile fra Deborah Lippmann, designet spesiellt for Sarah Jessica Parker..
Elsker den duse fargen
199,-

Fairytale x-large fra Bechristensen
Nyyyyydelige øredobber i sterling silver og aquamarine!
1950,-
Disse blir kule til en flagrende kjole og sandaler!!!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar